Alla inlägg under december 2010

Av Nina - 2 december 2010 13:29

Men så trött jag är på människor som försöker säga till en vad man ska göra och inte, men jag ska låta andra göra som dom vill även fast jag inte sagt något om att "hon/han får Inte göra som denne vill". Jag kommentera en bild, utan o skriva något elak eller något "klankande" och då skriver 2 nötter till mig om att jag ska låta henne göra som hon vill och hon får ha som hon vill och att jag inte ska skriva si o så. Hmm undra ja om vem som ska låta vem göra som den vill egentligen? För det första, skriver jag precis hur jag vill, vart jag vill och när jag vill. Älskar reaktioner, missförstå mig inte men någonstans har det faktist en gräns. Dom 2 schoola om att man ska respektera andra osv, men dom ska väl dom göra samma sak även fast det inte är som "dom vill att det ska vara". Men som vanligt när man inte tycker om något så kommer såna som är "mycket bättre" än andra och talar om att så ska det inte vara, så får du inte göra. DU ska si och så men låt andra göra/vara si och så. Vad fan är ert problem?! För att jag inte kryper upp 3 meter upp i röva på na och skrev "lite för porrigt kanske" så är jag moral kärring, kristen, har skev världsbiild, dum i huvet och vete fan allt jag var. Jag tycker det är riktigt fjantigt och inte kunna ta kritik på något vis utan dom måste Alla, inte ägaren till bilden utan Alla andra lägga sig och kommentera MIN kommentar för att jag inte skrev dom säkert förvänta sig att Alla skulle skriva, jag tycker alla får ha och göra vad dom vill men hallå man får väl för fan förvänta sig att alla inte tycker så och säger sin sak! Skulle Aldrig knipa för att någon säger till mig och göra de, då blir jag ännu större, ännu uppkäftigare för det är sån Jag är, acceptera de eller knip själv. Det var inte er jag kommentera så varför ta åt er. Och tror människan själv kan säga eller bara ta bort kommentaren om denne då inte gillade den. Men nej iställe ska man krypa upp i röva på dom eller knipa käften! Säger du något som inte är "positivt" då ska du vara tyst! Så är det! Helt sjuk att folk faktist inte kan ta att folk inte gillar det dom gör eller lägger ut utan faktist kommenterar det. Jag står för vad jag säger och tycker, tycker jag inte så gör jag inte det, synd för mig lixom men jag gör som jag vill, är det så jävla svårt? Nää just.. Jag är som jag är. Ta mig som jag är eller gå någon annanstans ;)


Jag är en sämre vän om jag ljuger..

Ovido - Quiz & Flashcards