Alla inlägg under mars 2011

Av Nina - 21 mars 2011 08:48

Ja måste sparka mig i arslet idag och plugga, massor! Vill inte halka efter och tiden går ju så himla fort! Veckorna bara svischar förbi! Kollar man framåt så tänker man men oj det är ju långt kvar, poh! Så är man där*! Så idag blir det en plugg dag.


Helgen har vart bra och förra veckan har inte gjort så mycket men det är också skönt. Vi var och hälsade på Malin och Thomas nu när dom flyttat ihop uppe i Grängesberg :) Trevligt och fin lägenhet hade dom :) Innan de var vi och "shoppade" på Mejk :D Men vart inte så mycket eftersom jag tappa lusten och handla, det händer inte ofta :) Men vart lite smått och sånt man behöver. Novis fick en liten lila kossa som hon tycker jätte mycket om. Söt unge är hon! Resten av helgen var vi bara hemma eller ja jag och Nov. Karln gick ut på galej :)


Novelia växer så det knakar och varje dag ser jag något som gör att hon blir så stor. Hon är verkligen en stor tjej nu och inte någon bäbis längre. Tror hon börjar fatta mamma och pappa lite bättre nu och inte bara säger, tror jag. Så svårt och veta eftersom hon har sagt mam och pap och mamma och pappa rätt länge. Sen hon var 7 mån tror jag det var. Och hon klättrar överallt numera, på allt, tar allt. Så nu får man ha saker högt om man är rädd om dom =) Och komma ihåg barngrinden då fröken har hittat trappen men som tur är inte så jätte förtjust i den.. än.Snutta var jätte förkyld förra veckan med feber och grejer, hon spenderade dagarna i soffan och sov mest hela tiden. Var jätte hänging. som tur är, är dom inte sjuka så länge men snorig är hon fortfarande.


Dom senaste veckorna har jag tänkt på Micco jätte mycket. Jag har saknat honom hela tiden men "förträngt" honom lite grann för att slippa tänka men dom senaste veckorna har det inte gått så bra. Gör verkligen ont i hjärtat och tänka på honom, saknar honom så! Ångrar att allt blev som det blev iställe för hur det skulle! Hade det blivit som det skulle så kanske han hade varit kvar. Men men svårt och göra något nu förutom att bara sakna min plutt :/


Nu ska jag gå och ta en alvedon och hoppas på att min jävla huvudvärk försvinner!

Ovido - Quiz & Flashcards