Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

As möte..

Av Nina - 19 juli 2011 11:16

Hej!

Nina heter jag och jag är en shoppaholic.

Finns det såna möten tro-? ;) Antingen behöver jag en högre summa på kontot varje månad eller så behöver jag gå på nå slags möte! Haha. Finns ju så mycket fint och "bra-och-ha-saker" som jag vill ha ha ha! =P

Det är inte bra och vara uttråkad :D


Men nu jäklar ska jag ta i med hård handskarna och sluta upp med dessa ursäkter om att inte ha nå pengar till körkortet. Jag ska spara och lägga undan så jag har när jag känner att jag vill göra något av alla dessa grejer man måste göra innan körkortet. Det kommer tyvärr inte in flygandes genom fönstret och inte heller kommer det som ett brev på posten, jag har tillomed tittat i corn flakes paketet och inte heller där är det. Jag som tyckte det skulle vara så bra ;) Eller att man öppnade böckerna och vips så hamnade det i plånboken :D Så funkar det inte så nu jäklar!... Får vi se hur det går =) Haha.


Novelia har blivit jätte stor tycker jag. Dom som bara är några månader yngre är ju bäbisar fortfarande (fast dom är stora också). Men det är sån skillnad på dessa månader, fast det inte behöver vara många. Väntar på att hon ska säga fler ord och kanske börja lite lite med meningar som man förstår =) Meningar kommer men på hennes språk. Fast hon har börjat visa vad hon menar och vill så det är lite lättare. Dock när hon är arg förstår man ingenting :) Och när hon gör illa sig visar hon vart det gör ont. Duktiga hon! Än så länge är orden, Mamma, pappa, titta, där, bäbis, Mi (Mirri), vov. Det är något mer som jag inte kommer på. Inte lätt när man inte skriver ner dom på en gång.

1års trots har hon med så den som sa att det inte fanns kan komma hem till oss och se efter själv ;)


Nu ska jag ha egen tid.


Heippa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards