Alla inlägg under september 2011

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!


Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gick hur bra som helst, fast jag förvänta mig inte något annat min snutta är ju grym! Hon var verkligen kanon och kom in i det nästan direkt. Vi hade rätt kort inskolning. Vi börja på måndagen och redan på torsdagen var Nov där själv 3timmar, till en början. Det var hon också på fredagen och det hade ju gått hur bra som helst. Hon vinka ju knappt när jag gick! På tisdagen efter det följde hon sitt schema och det har hon gjort tillsvidare och det går kanon! Hon trivs verkligen på dagis med alla barn och det gör mig också så glad. Tror inte mitt mamma hjärta och alla hormoner skulle klara av att lämna henne om hon grät och skrek efter mig. Hon är stabil =P

Dagarna går fort.


Jag kommer inte ens ihåg allt som hänt men känns som om det är mycket.

Tobbe's syster Sanna fick en söt liten tjej i aug också =) Grattis till dom allihop, och hoppas jag snart får mysa! =)

Vi fick åka in till fl i söndags eftersom jag blöde lite på en kontroll som slutade med att jag fick stanna. Hade jag nå grejer med mig ? Nej för sånt tänker jag aldrig på. Min kropp hade börjat starta förlossning men det är lite tidigt än så jag vart stoppad. Låg där till igår (tisdag) då jag äntligen fick komma hem! Vilken hemlängtan jag hade och gud vad jag saknade Novelia och det vart inte bättre av att man inte var förberedd. Dom skickade hem mig för att dom inte skulle stoppa mig något mer eftersom dom inte gör det efter vecka 34, vilket är idag. Så med lite ironi kan jag skriva att det är 6veckor kvar till babybaby ;) Vi får se..

Nu ska jag vila och ta det lugnt och det är inte min starka sida fast jag inte tycker att jag gör/är värst mycket ifarten men tydligen ska man inte psyk-städa =) Inte ens städa. Ingen eller mina nära och väldigt kära tycker inte ens jag ska dammsuga. Fast lite tycker ju jag och det man inte får/ska/helst inte vill man ju lite mer. Fast kände att vägen till dagis var väldigt lång och ond idag så nu sitter jag faktiskt och vilar och Novis ligger och sover som tur är.

Hoppas loppan stannar iallafall en vecka till.


Nu ska jag surfa vidare och vänta på att Nov ska vakna.

Men jag vilar =)


PussilagOo

Ovido - Quiz & Flashcards