Alla inlägg den 1 november 2011

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden.

Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund men det gick över för det var inte "så farligt" ändå ;) Det kom inte ut något monster med tre armar och fyra ben och inte heller klättrar hon på väggarna! :D Rätt tyst också :P


2011-10-14. 05.19

Kom vår andra fina prinsessa Isabell !

3790g och 50 lång var hon <3


Novelia vart världens stoltaste storasyster och vad duktig hon är!


Nu har vardagen börjat igen, det var dagis idag för Novelia och oj vad hon längtat! Och det är verkligen kul att hon trivs på dagis. Var lite halv stressad imorse innan det flyter på och man kommer i rutiner när det gäller dagis. Men det går nog rätt fort det med =)

Imorgon blir det och promenera ner till Storå för vägning och mätning för liten och mamma ;) Förra veckan hade jag gått ner 9 kilo sen förlossningen. Kalas bra! Kan inte vänta till man lappat ihop så man kan börja träna lite hårdare, nu blir det mest små övningar men det funkar ju det å. Man måste ju börja någonstans =) Känner mig än så länge taggad till tusen, får se hur det blir sen när snön kommer. Tur man kan träna hemma, funderar på att köpa zumba fitness till ps3 move, tror ni det är kul? Någon som provat? Jag tror det är mycket roligare än dom där dvdna, tröttnat på dom! 


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, tänkte bara kika in en snabbis.

Nu ska jag fortsätta sniffa bajs och lukta spya ;)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards