Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Underbara söndag.. :D

Av Nina - 6 juni 2010 20:36

Oh så skön dag det vart. Har vart i Smedsjön och fiskat hela dan eller inte jag Jonatan och Tobbe fiska och jag sola :) Vi var där 2ggr idag, först imorse sen nu senare på kvällen. Va hemma nån timme på dagen och åt och vila lite från solen. Jonatan fick fisk men hade lite problem och dra upp den men det gick :) Jag har bränt mig på knäna, mest på högra knät. Men men man får skylla sig själv. Har världens snyggaste bränna på bena också, haha halva bena bara, fram på men inget på vaderna ^^,  Vet inte hur jag ska lyckas fixa det där, kan ju inte ligga på mage och sola precis, får hitta på nåt annat sätt helt enkelt :) Härligt har det vart iallafall!



Jaha i morn blir det ensamt igen när hjärtat börjar jobba igen, fast han kommer hem som tur är så det blir bara ensamt på dan, hinner jag städa och dona medans han är borta. Går betydligt mycket lättare när han inte är hemma :)


10dagar kvar till Bf då, gaah fast jag hoppas och önskar att hon vill komma tidigare, hon får komma tidigare :) Fast jag har en känsla av att jag kommer ha den där "turen" och gå över tiden! Usch. Vill inte men finns inte mycket att göra åt. Nu när man närmar sig förlossning har jag märkt att det är förlossningar överallt på nåt sätt, är dom inte på tvn så är det nån annanstans. Det är överallt så det är inte så lätt att inte tänka på de. Ibland får jag konstig känsla i kroppen, typ som ett litet illamående och sen känns det som att hon ibland "ramlar" längre ner. Nu den här veckan har jag haft rätt mycket sammandragningar, tror jag faktist inte haft så mycket sammandragningar under hela grav. Dom har kommit så tätt också. Ja vi får hoppas fröken får för sig att komma nu här snart..


Snart ska jag till min goooosiga säng och kolla på film :)


PussilagoO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards