Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

BF idag! Men ingen bäbis :/

Av Nina - 16 juni 2010 09:56

Bäbis vill inte komma! Har haft kännigar sen förra fredan, varje dag har det varit nåt som fått en att funderat och det är dessa kännigar "man ska ha" innan bäbis kommer som man läst och hört överallt men inte vår, hon kanske förberedder sig men det går fruktansvärt låångsamt. Vill bli normal igen! Inatt var det konstigt faktist, kunde vakna av att jag hade ont i ryggen, gick och kissa och efter det fick jag sammandragningar och låg och vänta på att dom skulle bli kraftigare men det vart dom inte eftersom jag somna. Så höll det på hela natten men inget hänt! Är lite frustrerad av att det gör ont osv men att det inte blir mer! Det verkar vara många som väntar och börjar bli otåliga så inte bara jag :)  Har gett upp med att "försöka få igång" de nu ska jag bara inte göra någonting utan bara vänta (kanske de som behövs). Vill inte gå längre men kan ju inte dra ut na, så får hoppas hon kommer den här veckan iallafall. Jag tänker inte gå längre än en vecka, det vägrar jag då får Bm eller doktorn gör vad dom vill förutom och snitta mig för o få ut denna envisa lilla! Fast skulle jag vara där inne så skulle nog inte jag heller vilja komma ut, är ju alldeles för bekvämt där inne :)


Det har inte hänt någonting alls sen förra veckan, har bara vart hemma. Det längsta jag sträckt mig är till svärmor sen har det bara vart hemma och donat.

Nej nu ska jag kika runt på annat, får se om nåt händer..



PussilagoO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards