Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Lyckades uppdatera den idag..

Av Nina - 20 juli 2010 11:08

Nu ka jag skriva igen medans skrutt unge sover :) Hon gillar inte att jag sitter vid dator tror jag för varje gång jag sätter mig här så blir hon kinkig och ska sitta/ligga i famnen och då går det ju inte och skriva blogg så man år passa på medans man kan. Igår var vi till bvc och mätte och vägde och oj vad skruttan växer :O  Hon väger nu 5020g och är 57cm lång och det var bara 10 dar sen vi var där sist :O:D Snart går och pratar hon sen är det dags och flytta hemifrån :O Tiden går så fruktansvärt fort-! Helt sjukt.


Nu har jag ju glömt vad jag skulle skriva, hade massor i min hjärna som ville ut men inte nu längre (blev störd i mitt skrivande av en bäbis)

Kan iallafall skriva om i söndags då jag fick ett underbart besök av Tiina, hennes dotter Emilia (världens sötaste) Jonna och hennes Wille och Ella(hund) :D Och det var super kul, var länge sen jag träffa Tiina och Emilia och det var jääätte länge sen jag träffa Jonna så det var riktigt kul. Emilia är ju bara Såå söt, tycker om hon.. massor! haha ska kidnappa den ungen nån gång ;)<3 Tiden gick så fort när dom var här så kändes som om dom bara sa hej och sen hej då. Men men får se till och träffa dom snart igen. :) Åh just ja, i lördags var vi till örebro och köpte en ny diskmaskin också :D En som var hel och allt, haha. Älskar den! Och kökspannan koppla dom äntligen in förra veckan så vi fick varmvatten och bra är den också, håller varmvattnet varmt läänge och det är ju kanon. Det är bara en massa bra saker som hänt :D Ljuvligt! Kommer inte ihåg om jag skrivit nå om kökspannan, haha så ni kanske inte visste att vi skulle ha en ny? eh men nu vet ni att vi skaffat en ny iallafall :) Kommer inte ihåg någonting längre eller längre är det väl inte, haha så senil som man var under graviditeten fast nu är det nästan värre. Så tankspridd hela tiden så vet inte riktigt vad man håller på med och gör. Men men det är väl så det ska vara när man är småbarns morsa ;)


Ja just, det är 4 veckor imorn sen Novelia kom ut fast Novelia blir 4 veckor på fredag, undrar hur det kommer sig? äh jag ska inte ens försöka med sånt.. haha


Nej nu ska jag göra nå annat, jag lyckades uppdatera blogg fast det tog ett tag.

Skriver nog nå igen sen när jag kommer på och hoppas jag inte blir avbryten :P


Älskar min familj<3

Det bästa som hänt mig.


PussilagoO

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards