Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Dop och massa annat :)

Av Nina - 9 november 2010 17:30

Har sagt det förr och säger det igen.. Gud vad tiden går fort! Dagarna bara rusar! Vilket är bra också men man hinner ju knapp med..
Söndagen den 7 November döptes Novelia Helena Johnsson i Guldsmedshytta kyrka! Och oj vad duktig hon var, hela dan! Riktigt stolt över henne, hon sa inte ett pip varken i kyrka eller när vi fika. Dock var hon jätte trött efter kyrkan och sov en stund men sen vakna hon och var super :) Min flicka det! När man tror att det ska bli kaos så är hon helt lugn och verkligen visar det motsatta att hon verkligen kan detta! ;) Hon är så duktig hela tiden..

Hon har lärt sig så mycket på så kort tid, hon sitter i soffan utan stöd längre stunder. När hon ligger på mage så håller hon upp huvudet hela tiden utan paus och leker med saker som är framför henne. Hon går verkligen med stöd flera flera steg. Vänder sig hela tiden fram och tillbaka, lite läskigt och lämna henne på golvet tillomed. (lämnar inte henne längre på höjder men ni fattar :)


Det tog ett tag och börja skriva igen så har glömt bort vad jag egentligen skulle skriva men skriver igen när jag kommer på de och det gör jag på en gång :)


Nu sitter Novelia på pappas mage och bara pratar och skriker på sitt eget lilla vis :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards