Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Blöder du på mig så får du problem..

Av Nina - 24 november 2010 00:56

Haha ja just ;)

Är himla seeg, har tänkt flera dar att nu jäklar ska jag uppdatera bloggen men det har icke hänt, men blivit smart nog att fatta att jag inte ska tänka så för då blir det inte.

Tänkte på en massa Innan jag börja blogga och tänkte att jag skulle slösa min lilla tid här (även fast jag ska sova!) Men nu vart det helt tomt igen, som vanligt då.

Har väl inte hänt mycket här hemma. Jag och Novelia har vart/är sjuka. Börjar bli bättring som tur är. Vi åkte på världens förkylning, samtidigt!

Mamma: snor i ton, ont i halsen, hostar, fryser(feber), ont i huvet, allmänt tung.

Grodungen: Snor i kilo, ont i halsen vet jag inte?, Hostar, feber, men energi hade hon ibland, vissa stunder. så den helgen som var, var vi bara hemma och var sjuka. Men nu börjar båda bli friska :) Yeej!! inte tid eller lust med detta! Jaha idag? (23nov) Vart Fröken Johnsson hela 5 mån!! Så såå stor är hon nu :) Måste skryta lite med att hon har ju gått i gåstolen nu en månad? och har redan fattat att när hon fastnar någonstans så backar hon och går åt sidan eller något annat håll :D Min inteligenta unge! Haha.Sen har hon börjat gjort massa tokiga saker med tunga och mun nu när hon varit så täppt och inte kunnat andas igenom näsan. haha ska försöka filma henne och lägga upp någon dag om jag kan. :)Hon har vart duktig ändå fast hon varit så sjuk och knappt kunnat andas, tycker det är lite läskigt när det är så och msn ksn ingenting göra. Imorn eller idag om någon timme ska vi till Bvc och Nov kanske får sin 5månaders spruta om dom anser att hon är tillräckligt frisk så hoppas hon mår ännu bättre imorn. Annars skjuter vi bara upp det, inge mer med det. Ihelgen ska jag försöka göra nåt kul och mysigt med min familj, känner att det faktist är dags och göra något igen. Känns fortf helt knäppt och säga familj :) Det är Min familj dessutom!<3 Nej nu ska jag nog sova, behövs! kommer vara jätte trött imorgon.


Stör mig fortf på vissa som tror dom är prakt morsor och tror sig vara bättre än andra, dessa människor går mig riktigt på nerverna! Dom skriver en sak men menar en helt annan. Hotar med att polis anmäla varenda grej som hon får emot sig (kommer snart inte bli betrodd om hon nu gör de) och för förtal MEN är INTE ett dugg bättre själv utan kan fläcka ur sig både det ena och det andra om och till andra. Och det stör mig att speciellt mammor ser sina barn som ägodelar har sagt det förr och säger det igen! Det är barn, människor inga jävla prydnadsaker!! Dessutom är man Alltid 2 om och göra ett eller två eller tre barn! Fatta det någon gång! Och har man inte vart hos en spermabank och fått sperma så har ungen/ungar Alltid EN pappa!! Fast det har dom iofs ändå men nu menar jag att spermabank så skriver dom ju ifrån sig rätten till pappa eller nåt i den stilen. Så tro inget annat! Och nej man kan inte bara skaffa "en ny" pappa till sina barn. Det är ju helt sjukt. Och det är oftast dom mammorna som känner sig svikna och är svartsjuka som håller på såhär med att den riktiga pappan får inte träffa sitt/sina barn och tror sig skaffa en ny som kan vara pappa.

Och detta kan jag skriva om, om och om igen..

Blir så trött och stackars barn som blir lidande av detta.


Aaa just, våra kära spöken höll på och skrämma mig idag när jag stod i duschen det lixom knackade till i dörren lät det som och sedan att någon stod i badrummet, ja ni vet som typ när man står i duschen och gubben står och borstar tänderna. Så kändes det. hmm..


Ha och det var mitt avslut.. hmh! Nä--!

Här kommer den :)

Crazy baby!!

  Kör på katten och sedan följer efter han.. :)     

Min fina sitter och myser efter badet med sin super fina handduk, vart lite trött i ögat.<3

 
 
Ingen bild

Tiina

24 november 2010 07:32

Ljuva unge! Och hon är ju som gjord för handduken, eller tvärtom! =D
Vad är det för spruta hon får vid 5mån? Får hon nå vid 6mån också då?
Här är det bara 6mån.. kanske är det samma spruta fast månaden senare?!
Pussa tösabiten ifrån mig!
Och be det där läskiga husspöket hålla sig borta från badrummet när du duschar! :P

Nina

24 november 2010 11:54

Hehe ja :) Nä hon får ingen vid 6mån så så kan det nog vara. Det ska jag göra :D Pussa dina från oss med :-* Haha ja jag gör de, frågan är om dom lyssnar :P

 
Sofie

Sofie

24 november 2010 09:56

va stor hon har blivit :). Här hemma är vi också sjuka, men börjar bli pigga. Flis åkte ju på ögonfluss som förhoppningsvis är över snart.
Vi saknar er :)

http://soofaaj.blogg.se

Nina

24 november 2010 11:51

Ja hon växer hela tiden.. :) Usch då :/ Stackarn. Hoppas de går över snart. Vi saknar er oxå. Måste ses när vi blir friska allihop :)Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards