Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Ibland o ibland inte..

Av Nina - 19 april 2010 18:30

Det går inte och bestämma att idag ska jag uppdatera bloggen för det blir det aldrig. Funkar inte. Och när man väl sitter här så är huvet tomt, kommer inte på någonting. Men nu tvingar jag mig, haha annars blir det så mycket emellan och sen blir det bara konstigt. Men kommer alltid på bra saker och skriva när jag är ute och går och då är ju inte datorn med. hmh.. I helgen så har det väl inte hänt så mycket mer än att Tobbe drack med Linkan i fredags, vi va först hos Linkan sen hos Robin. Lördags kolla vi bara på massa film känns det som. haha, minnet bra men fruktansvärt kort. Förra helgen va vi hos Linkan då med på fredagen, men då var det nyktert. Och på lördagen hemma och på söndagen åt vi grillat hos svärmor :) Om det var då kan ha fel men det tror jag inte.. Förra tisdagen var vi hos Bm och kolla blodtryck och pratade en massa eller jag gjorde :D haha måste ju fråga en massa.. Dagen efter på onsdagen skulle jag tillbaka och ge blod då hon skulle göra nå lever test och sen blodtryck och kolla så allt var bra. Man ska tydligen inte ha ätit nåt innan man gör lever test. 




Skulle egentligen uppdaterat i onsdags men nu vart det inte så. Idag är det vecka 31+5. (32 som vissa vill se de på) Haha lr det är väl egentligen så, fast jag tycker det är skit skumt. Vart snurrigt förra veckan då det vart vecka 31 för den 16e var det 2 månader kvar till BF så det vart fel i min hjärna men det ordnade ju sig när jag kom på att det blir vecka 32 fast 31 fulla, ja fråga inte mig varför det blir så men så är det ialla fall :P Igår så gjorde bönan illa mina revben för första gg, att det gjorde ont! vet inte om hon sparka eller om hon kom emellan men ont gjorde det. Fruktar för dom kommande veckorna :) Haha.Från förra veckan (eftersom idag är det måndag) så har jag känt sparkar och slag mer mot sidorna av magen, alltså under armarna så på sidorna, haha. Ni fattar nog! Det är en bra skillnad från vecka till vecka även fast man inte kan tro det men det är det verkligen, kommer nya saker för varje vecka, tycker jag och märker. Jag tror också att hon börjar fixera sig sakta men säkert, lr att hon ligger för mesta dels neråt med huvudet fast hon kan fortfarande röra runt, för sparkar uppåt har det varit massor av! :)



Nu är det snurrigt i min hjärna och jag har säkert glömt och skriva om nåt, men men kan alltid skriva igen :) haha..



Hej hopp gummisnopp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards