Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Underbara helg/Ensam början på veckan!

Av Nina - 4 maj 2010 23:10

Börjar med den gosiga helgen. I fredags (30/4) var det våran ett års dag :D Fick jättee fina rosor av sötast, dom va/är verkligen jätte fina! Nu hänger dom på tork :) Sen var vi bara hemma och gosade och åt godis, vi tänkte åka till örebro på bio men man kunde inte köpa biljetter på nätet så vi tänkte om dom hade stängt, det var ju endå valborg. Va verkligen jätte mysigt fast vi inte gjorde nå speciellt, men det var väl mycket stämningen och så också som gjorde allt.

Älskar dig hjärtat, du är min gudagåva<3


Lördagen var inte heller pjåkig, samma sak där var bara hemma men det var nåt med just den här helgen som jag tycker så mycket om. Kan inte sätta ordet på det. Vi brukar ju vara hemma och inte göra någonting, men "ett års helgen" va speciell. hmm..

Så helgen var riktigt kanon även fast jag inte kan sätta ord på just vad :)


Måndag vart riktigt ensam likadant denna tisdag, hjärtat jobbar och han ligger ute så han kommer hem imorn :D (Äntligen!) Är riktigt tråkigt utan han hemma och riktigt ensam känner jag med, uh :( Det är liksom nåt som fattas när han inte är med mig. Och sen behöver jag han verkligen och det är alltid så när han är borta! gaaah, han måste döda dessa äckel spindlar som vi delar hem med, haha.. Jag hatar verkligen spindlar, jag är inte rädd för dom men tycker dom är grymt äckliga så hela jag ryser och jag vill inte döda dom heller för då ryser jag ännu mer och speciellt om dom är sådär stora o knakar när man dödar dom.. yuu :S Aaa och idag minsann har dom tittat fram, en mellan stor slog jag ihjäl med kvasten, senare när jag kom ner så kryper det en MEGA stor på köksgolvet, yuu! Ryser hela jag! Sen finns det en liten nere på toan. VART FAN KOMMER DOM IFRÅN? Vad vill dom? Tycker inte om och dela hem med dom! Tobbe tycker dom ska leva ("dom gör ju endå inget") puh! nej nej här ska det dödas!Än så länge så länge har jag bara hittat dom där nere, "peppa peppa". Kommer dom upp avlider jag! Den stora som är i köket har jag satt ett glas över och tejpat glaset tills Tobbe kommer hem. Haha ja jag är as töntig men döda dom får någon annan göra. Min karl! Så det blir spindels dömedag imorn, äckel djur! Usch på dom, jag vet inte vad dom vill eller varför dom kommer men hur får man bort dom?

Idag har jag faktist inte gjort mycket alls, tvättat en maskin sen bara legat i sängen och kollat på tv, hela dan och kväll! Tidigare kände jag mig inte alls kry, hade skit ont i ryggen, ont i magen också överallt, gick och frös och va jätte trött :/ Hade ingen energi alls.. Nu har jag bara jätte ont i revbenen och ryggen, vet inte om det ligger en nerv i kläm för tillfället eller så har jag legat dåligt i sängen, fast det brukar jag inte göra men men..


Får se vad resterande vecka har att erbjuda :) I helgen blir det en massa åkande iallafall, ska till V-ås sen Hallsta sen vidare till Arboga. Blir mycket men det är kul och komma ut också :)


Vecka 33+6 är det idag :) 34 imorn alltså. Tiden står still tycker jag, händer inget mer än att det är riktigt trångt där inne och man känner sig som en klumpig flodhäst! (ja när vart flodhästar smidiga?) Allt som hamnar på golvet är riktigt jobbigt, för då måste jag böja mig ner och hhuuuh! Hon ligger iallafall med huvudet neråt och Bm trodde inte att hon skulle flytta sig mer, alltså snurra runt, tror faktist hon har legat sådär sen vecka 32 ? Kommer inte ihåg men ett bra tag iallafall. Så det är ju bra :)


Tebbo Jag älskar dig mer än vad du någonsin har kunnat ana. Du har verkligen fått mig att inse en massa och ändrat mig från den jag va förut. Är så jätte glad att jag har dig, säger det inte så ofta men det är jag verkligen. Du är det bästa som hänt mig<3

Glöm inte det.

Finns alltid här för dig och kommer alltid att göra!

Puss din bara din<3


Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och försöka sova så det blir snabbare morgon :)


PussilagoO

 

 
 
Linda

Linda

4 maj 2010 23:59

Hejsan om du har lust får du gärna rösta på mig i veckan´s blogg, står hur på mitt inlägg.
vore jätte snällt om du kunde rösta på mig, nr 4!:)
kram Linda

btw Grattis till dig och Tebbo!:D

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

5 maj 2010 19:29

tack för rösten:D

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

 
linda

linda

7 maj 2010 13:29

kklockan 20:00 ikväll så tar hon fram dom 3 som fått flest röster och så tävlar 3st mot varann under heljen om jag kmr med så skriver ja de i ett inlägg o skulle behöva din röst igen:)

http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards