Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Ahaja, godis sugen!!!

Av Nina - 12 maj 2010 22:15

Åh så godis sugen så jag börjar snart grina! Synd man inte ett k*k körkort annars hade jag handlat! Aggresiv börjar jag bli känner jag, usch usch! Får se om mitt kära skafferi har något att erbjuda så man får tillbaka det där humöret. Jobbigt och vilja ha nå man inte kan få nu!


Jaa, i helgen eller ja i söndags hade vi en shopping dag i västerås. Handlade det sista till bönan som har fattats (det fattas lite lite grann) men har allt som behöver behövas, det viktigaste :) Åkte till Hallsta-Hammar till Tiina och barnen (som jag dessutom avgudar!<3) och mikko och hälsade på och hämtade/köpte vagnen. Kanon fin, jag är ju såå kär i den! :D Hade riktigt trevligt där och tiden går så fruktansvärt fort! Och världens goaste barn, det är inte så att man längtar ännu mer efter sin egen när man träffar dom :D Sen åkte vi vidare till mamma och hälsade på hon och hämtade och fick massa saker så bilen var proppad med saker :) Haha, såg ut som man höll på och flytta. Och till slut åkte vi hem, det vart rätt så sent och jag var helt slut efter det! Puh, hade inge ork eller energi kvar. Så fort jag la huvudet på kudden så somna jag bums, härligt var det!


Och så var man i vecka 35 fulla idag :D Har faktist börjat ångra att jag "gnällt och klagat" så mycket innan om att det är jobbigt osv, haha för NU är det jobbigt. Oh! Har blivit trött och energilös igen, vill typ bara ligga hela tiden! Går ut med hunden en liten promenix och vips så är man så trött att man skulle kunna sova en timme :S helst hela tiden och hela dagarna men det går ju inte och när man ska sova så går det inte, som tex runt 06.00 på morgonen! Då är man pigg allt men inte när man ska men men det är väl så det ska vara, kroppen vill väl "vila upp sig" innan förlossning. Har haft massa konstiga drömmar också nu för tiden, inga otäcka utan bara vääldigt underliga, haha! Börjar bli riktigt nervös också, huh! Hur ska jag klara detta och tänk om och tänk om tankar är det mest hela tiden. Men en förlossning ska jag väl banne mig klara av! Även fast det är mer livet efter man börjar fundera på. Det är ju såå jätte verkligt nu, det är 4 veckor kvar precis på söndag och det är inte lång tid även fast det känns så. Tänk snart är man mamma för livet, det är inget man kan lämna tillbaka när det blir jobbigt eller svårt. Det är lixom min.. :)


Ja mycket tankar och känslor som går runt och runt nu. Inte bara om Bönan utan allt annat också! Körkortet är väl det som gnager mig mest. Tänkte ta tag i det där men måste ha nån och övningsköra med så allt blir rutin och speciellt inne i stan. Men vem?

Jag tror allt skulle vara prima ballerina om man hade just det där kortet!

Hatar och vara beroende av andra, vill klara mig själv på alla vis och inte behöva fråga jämt för det är verkligen inte kul.. 


Nej nu ska jag ner och kolla om det finns nå!

Ont i magen har jag :S


PussilagoO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards