Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Attention whore and more ;) Kissie/Nemo osv osv..

Av Nina - 16 oktober 2010 13:26

Sitter och läser lite på olika bloggar, "toppbloggarna". Och förundrar faktist hur folk egentligen är, jag menar Kissie, Whata fuck vart det för fel på den där? Hon borde ju stoppas tillbaka och omknullas! Shiit vilken störande brud, och hon kommer förmodligen och googla på sig själv så hon ser detta. Förhoppningsvis!

Svergies nog mest hatade bloggerska, hur känns det? Och sedan ha sina fans på alla under 15 ? Mjaa, duktigt! Kommer säkert jäääätte långt på det. Icke! Men men brukar inte vara inne på hennes blogg heller, tror jag vart det 3 ggr i år? Synd att Nemo inte förstår bättre om nu vill bli stor och större, fast genom att vara sig själv. Då umgås man inte med en sån som Kissie och dåliga rykten och skitsnacket måste ju komma någonstans ifrån or? Men ja folk gör ju alltid som dom själva vill. Sen dessa människor som kommit fram denna vecka med att ta livet av sig, jag menar vad är detta nu då? Vart det någon trend efter Marcus som tog livet av sig live? Jag blir alltid smått illaberörd när någon tar livet av sig för jag funderar på varför och vad det får människor att gå så långt att man väljer den utvägen och lämnar sina nära och kära och lida, för sin skull. Jag har själv mått så dåligt men gick aldrig så långt, fast det kanske ni redan förstod :) Vad tänker man egentligen när man gör det och varför? Hmm, kommer nog aldrig få svar på den frågan. Men dom som säger att dom ska ta livet av sig för att sedan bara vilja att folk ska bry sig och säga att man är värd nåt, det finns ju hjälp. Varför inte försöka få hjälp själv ? Man kanske inte tänker så.. jaja nog med detta!



Det finns alldeles för mycket saker jag stör mig på.. kanske har för lite att göra, haha!


Halv ligger i soffan med Nov som soover.. Hon ser så fridfull ut när hon ligger och sover, ser sådär jätte skönt ut. Gud vad fort det går med växande, usch, trodde hon skulle vara bäbis ett tag iallafall men ack så fel jag hade, det sa bara swooosch! och nu gör hon jätte mycket och mer blir det vecka för vecka. Hinner ju knappt med!!

Börjat med träningen på allvar nu så man blir fit for fight men aj aj aj så ont det gör! :D Haha! Härligt med träningsvärk men inte i ryggen, där tycker jag är det värsta stället man kan ha gör så ont så fort man rör sig. Snart slutar det förhppningsvis. :)


 

 Kanske skulle bli "toppbloggare!" ;)


PussilagOoo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards