Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Nina - 1 februari 2010 11:48

Jag är så trött på denna kyla o snö så jag spyr! hade jag inte haft hund så hade jag gått tillbaka till min älskade säng och dragit täcket över huvudet imorse när jag såg att det snöade! Visst är det mysigt med snö under jul och nyår men nu får det väl endå ge sig! Kommer ju drunkna när detta smälter. jaja!


Igår var det jääätte mys med min söta :D Köpte massa godis och mums och kollade på film :) En kanon söndag alltså <3<3


Låg vaken i morse och kunde inte somna om (som vanligt) vid 6-7, har blivit jätte lätt väckt igen! Trodde det hade slutat men den kom tillbaka, i början av graviditeten så mådde man ju illa och usch då var jag lätt väckt och kunde inte sova osv, fast man sov sjukt mycket en tid också fast inte när man ville eller skulle. Men när illamåendet försvann så sov jag huur bra som helst men sen nu igen är jag lätt väckt, vaknar av att Tobbe vänder sig i sängen ibland :S Hoppas det går över snart! Har börjat fått en puut navel också, haha säger man put? jaja men såg det igår när jag busa med bönan att den är lite längre upp på vänster sida än på dom andra sidorna :) Hela den har ju kommit utåt men inte helt. Vet inte när man ska ta ut piercingen i naveln men jag gjorde det för ett tag sen, egentligen skulle jag byta till ett annat smycke men glömde sedan bort och sätta i en ny :) Det där minnet vet jag inte när jag kommer få tillbaka heller men det kommer väl de också =)


Nej nu ska jag ut och gå med hunden i detta vackra väder!

Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards