Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Nina - 17 februari 2010 22:06

 

Det var ju ett tag sen man skrev här, skulle ha uppdaterat förra veckan men då hände det en massa skit så hade verkligen ingen lust. Det har mest vart skit och dåliga humör sen förra veckan, vet inte riktigt vad det är som händer men det gör det. Får bara hoppas det går över snart.

 

Magen växer och det är full rulle i den också :) Har vart riktigt jobbigt ibland nu när det baar blir mindre plats där inne, speciellt när h*n ligger på ett visst sett. Sen sparkar h*n på bäckenbenet tror jag det är och det ÄR riktigt jobbigt. Det gjorde hon häromdan i nästan ett dygn (h*n vila förstås) men emellan där, oh! då blir man inte glad och gormar men inte lyssnar h*n. Envisa unge haha! Lik far sin redan! Han kan vara riktigt envis men dom är söta ändå :)<3 Tycker om min "lilla" mage, hoppas den inte blir större.Haha tycker om när den är liten,stor! Den behöver inte bli större alls. Inte mina boobs heller, dom är verkligen störande! Men men så kan det gå när hatten inte e på ;). Vecka 23 nu, börjar gå framåt. Inte sådär jäättee lång tid kvar nu. Tiden behöver inte gå fort heller känner jag, ialf inte just nu. Tycker det ibland går lite för fort så man blir lite stressad av allt som ska till och behövs. För det kan jag ju lova att det är en hel del! Sparkarna blir bara hårdare och hårdare för varje vecka märker man och h*n kommer bara närmare och närmare revbenen.:S Vet inte riktigt än om det är bra eller dålig men vad jag har hört är det inte positivt så att säga :)

 

Jaha, nehe nog för mig den här gången kanske. Står helt still nu :)

 

pussilagOoo

Ovido - Quiz & Flashcards