Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Nina - 11 januari 2011 17:39

Så sämst dag så blääää. Idag är det sån dag då jag egentligen bara skulle vilja få ut vart enda liten störande sak jag har inom mig men NEJ självklart inte, iställe får jag bara sitta tyst och ännu mer tyst.. Bra va? Huuuh! Sitter och bara hoppas på att det ska gå över men hmm.. Vill att allt ska gå som jag vill bara men nej! Börja med att jag sträckte nå skit i ryggen när jag försökte ta bort den stooora snö högen utanför dörren så jag får in eller ut vagnen meeeeen självklart ska det vara nåt som händer! Ryggont som är Så kul.. Sen dess har ingenting gått som jag vill, tur att snutta varit snäll iallafall. Vill bara skrika och skrika och skrika ännu mer, hatar allt just nu!! Usch fy o bläää! Måste köpa billig porslin på ikea och gå ner i jordkällarn med det och sen bara dampa runt (tar med massa andra saker också) Sen bara komma upp och vara bra igen ... Tänk om man fick det men tänk va bra det skulle vara om man inte fick såna här skit dagar också!!!!!!!!!!!! Tänk om allt bara var som jag vill!!!!!! Fanasin är SÅ mycket bättre än verkligheten!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards