Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Nina - 23 januari 2011 21:02

Liten börjar bli stor.

Novelia blir 7 mån idag och har börjat krypa lite smått :D Säger man inget och smyger på henne så höjer hon kroppen och tar sig fram! Vilken duktig tjej! Hon fick smaka korvstroganoff idag som jag och T åt och oj vad hon tyckte det var mumsigt, så ska prova mig på och göra det någon dag! Mamma's mat är god mat :D


Idag åkte vi och hälsade på Novelias farmor och övningskörde lite bil, det är på tiden att jag börjar ta tag i det där och Äntligen så går det! :D Happy happy! Gick kanon fast jag var nervös i början eftersom jag aldrig kört Peter's bil eller med Peter men det gick ju hur bra som helst! (min åsikt:) Och riktigt kul var det! Längtar tills nästa gång :D

Sen åkte vi och hälsade på "mormor&morfar" och T fixade deras lampa :) Sen åkte vi hem och gjorde mat och då såg vi Nov krypa framåt!

På Tisdag kommer förhoppningvis min mamma hit, Novelias mormor och hälsar på :)


Älskar bra dagar!

Nu ska jag öppna körkortsboken och smyga i den lite :) ..

Ovido - Quiz & Flashcards