Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Nina - 22 februari 2011 09:16

Bra saker dock =) En hel hög av dom, vissa kan jag skriva här o andra inte ;)


Min fis har fått en till tand så nu har fröken fyra tänder, två nere och två uppe =D. Kände den förra veckan någon gång, självklart tänkte jag att jag skulle skriva ner det men glömde bort så nu måste jag försöka minnas. Sen har hon blivit jätte duktig på att gå med stöd, hon är inte så mycket för att hålla i sig i möbler, hon kan, jätte bra men det är inte hennes grej. Hon tycker bättre om att hålla i någons händer. Hon kan det mesta men är rätt lat och vill att man ska hjälpa henne :D Sådan far sådan dotter eller ? ;D


Har börjat komvux också, kände att det behövdes och det är kul! Trodde jag inte men det är det! Körkortet går framåt också :)

Kommer inte på nåt att skriva igen, innan man börjar kommer man på massor.


men jag kommer tillbaka :)

Ovido - Quiz & Flashcards