Alla inlägg den 14 april 2011

Av Nina - 14 april 2011 17:41

Novelia är den galnaste unge jag träffat tror jag. Haha idag har hon ätit toapapper, hårda godisar, hon bröt sig in på nåt vis i burken som var stängd och som är ganska svår att få upp. Och en halv cigg, det var inte värst mycket eftersom hon inte tyckte så värst mycket om det. Trodde hon tittade på ett tomt paket men det var det visst inte utan Malin's nyöppnade. Tok fia! Ja.. haha ja hon dog ju inte så era fördomar att jag måste titta efter min unge mer kan ni hålla för er själva för jag kan tyvärr inte jaga henne och tänker inte följa henne som en hök ;D Det var ju inte första gången hon hade fått tag på toapappret, jag fattar int vad det är som är så gott och stoppa de i munnen, men men. Inte min mun så att säga :)


Vi hade Malin här på besök hela dagen och det är alltid mysigt när hon kommer och självklart att få besök överhuvudtaget. Det händer ju inte så ofta så man tar vara på det när det kommer =)) Men hon är ju så go den prinsessan! ;)


Vi var på 10månaders kontroll idag och det var ju bara prat? Är det så för alla som har vart på det eller bara hos "oss" ? Gick bra iallafall, I mean why not ? ;)


Nu håller jag på att pluggar men tycker det är skit drygt och skriva en massa när man måste! Jag hatar och skriva uppsatser osv.. Söker inspiration! Måste ju plugga på nu eftersom kursen snart är slut. Sjukt fort har det gått! Så i helgen kommer jag vara skit tråkig och bara plugga! Nu ska jag försöka fortsätta!


Heippa!

Ovido - Quiz & Flashcards