Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Nina - 5 juli 2011 11:51

Ja det är väl aldrig bra och vara sjuk och igår kväll vart lilla sjuk också, skiit! Tycker så synd om henne när hon är så täppt att hon inte kan sova :/ Men hon klara natten och hela morgonen har det runnit så det är ju bra att det kommer ut. Hon är ju så söt när hon är sjuk men synd om henne är det ju. Har vart uppe sen klockan sju imorse, vaknade av en skrikande katt, någon hade släppt in henne men missat och ge henne mat, så gick ner och slängde ut henne igen för att sedan gå upp och se lite på film men så hörde jag att Novis var vaken också så vart mys i sängen med välling och några minuters film. Gick ner och började städa och plocka och tvättade, fast jag mådde som en påse skit! Usch, hela huvudet kändes som om det vägde 1 ton men med vilja så går det också. Hade en gnällig bäbis hängandes efter mig hela tiden så sällskap hade jag ju allt. Det vart iallafall någorlunda städat. Bara Nov's lekrum som är stökigt men det plockas ju undan fort. Nu försöker väl snutta sova lite middag, hör henne så det går väl halvt. Hade vart bra med feber för då sover hon igenom det oftast, men det har ju sina för och nackdelar, det å..



Jag har vart bitter typ hela jävla dagen. Men försökt få humöret på topp för Novelia's skull och ingenting är ju hennes fel så vore ju fel om hon fick ut för det. Men morrat för mig själv har jag allt gjort. Och morrat lite för Tiina med =) Skönt att hon finns så man kan vädra av sig lite utan att behöva bli dömd :) Såna som henne borde det finnas fler utav! <3 Jag kommer fortsätta vara bitter ett jävla tag till! Men frisk kan jag fan få bli!

Ovido - Quiz & Flashcards