Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Nina - 7 juli 2011 09:57

Gud vilken seg vecka det har varit, ska den aldrig ta slut? Och ändå är det bara Torsdag.. Den känns oändlig, och det är just bara den här veckan. Tror jag vakna 3 ggr inatt, hur drygt som helst, då gick klockan också så seegt. Hände ingenting med den. Gud vad jag klagar på tiden men den går ju såå långsamt, kan den inte bara svischa förbi som den brukar?


Jaja, idag ska jag göra klart det sista i matten (det har jag råkat sega med) och sen städa lite och sen tänkte jag att jag och Novelia skulle ta och gå en promenad och till skogen och se om blåbären kommit. Min svärmor har visst plockat blåbär. Dom vill jag ju inte missa iår eftersom jag missade dom förra året. Och Novelia har ju aldrig vart i skogen så det kanske är spännande och kul =) Har fått en sån lust att fiska och bara sitta i flera timmar fast jag vet att när jag väl gör det så kommer det inte vara så värst länge :P Vi får väl se om jag gör det någon dag.


Jag tror vi börjar bli friskare också, och det är ju hur skönt som helst. Är lite rädd för att vi ska få hosta bara. Det är så drygt och varar oftast så länge. Min hals vakna jag dock av inatt att den gjorde så ont, fast det kan ha vart för att jag bara andades med munnen så den vart torr. Får se om T klarar sig utan förkylning, han brukar alltid bli sjuk efter oss och oftast brukar det vara värre (men sen är han ju karl ;)


Nu ska jag ta o plugga lite, dejta dammsugaren, äta lunch och sen tänkte jag att vi skulle gå ut om vädret fortfarande tillåter.


Kärlek utan genkärlek är som en viktig fråga utan svar.


Ovido - Quiz & Flashcards