Alla inlägg den 3 december 2009

Av Nina - 3 december 2009 11:59

Denna vecka och det blir lite av förra också har vart kanon och jätte nervös. Var ju hos barnmorskan förra onsdan (äntligen!) och var på hälsosamtal sen skulle vi komma tillbaka på tisdag 1/12 för att göra klart inskrivningen så då fick jag vara dunder nervös heela veckan eftersom hon skulle ta massa prover och jag är livrädd för nålar sen skulle jag vaccinera mig men det gick kanon :) överträffa verkligen mig själv! Hon tog allt blod hon behövde ha på en gång så dom slapp sticka mig igen och det var inga problem, jag grina inte! hehe. Tycker väldigt mycket om min barnmorska! Alla blod grejer var bra förutom trycket det var lite lågt men det kan ju lätt vara så. Sen fick jag reda på att jag byter vecka varje måndag så just idag är jag i vecka 11+3. Allting är klart med barnmorskan för i år, sen är det "riktiga" ul i mitten av Jan och träffa barnmorskan igen i början av feb. Nu sitter man och längtar till kubtestet så man får se sin lilla bebis :)  Det är egentligen det enda, fast det är klart jag vill veta att min bebis är helt frisk också fast det vet jag nog helt säkert att den är. Jaha nog med de, i helgen som var, va vi i Örebro och åt Max och kollade bio 2012, den var kanon, jätte intressant faktist. Trodde den skulle vara jätte dålig men det var den icke. så helgen vart kanon också får se vad som händer denna helg, jag är faktist sugen på att baka igen. Tror man ska baka en liten kaka kanske :) Sist baka jag bullar och fick tillomed karln med på ett hörn så det var kul, fast nu blir det nog inga bullar utan nå muffins lr liknande. Jaa men nu tror jag, jag har skrivit allt så nu ska jag ner o käka frukost och gå ut med hunden i det kalla vädret! 



hare bra!

Ovido - Quiz & Flashcards