Alla inlägg den 27 december 2009

Av Nina - 27 december 2009 20:58

25dec det jag tror jag kände för första gg var våran bäbis vända sig i magen, det var en känsla jag inte känt förut, lite ont och konstigt sen var magen sten hård ett tag. Tobbe har flyttat på bäbis en gg när han tryckte och kände lite på magen då vart det konstigt och det kände både han och jag. Men den här gg var jag ute med hunden och imorn är jag i vecka 15 så tror det börjar och kännas att man är gravid :) På tisdag är det 3 veckor kvar till ultra oxå :) Längtar som bara den!!





Jahaja, och nu är självaste juloen slut, sköönt! fast det var inte mycket julstress men mycket mat vart det och åkande. Delade upp julafton i år så först var vi hos "svärmor" och åt en massa mat och träffa tomten och öppnade paket =) Sen åkte vi till mamma i Arboga och det vart mat där med, haha och självklart vart det paket där med! På juldagen vart det julmat hos Tobbes mormor och en massa efterrätt så jag trodde man skulle spricka men konstig nog var man hungrig några timmar efter =) Tjockis säger jag bara! Sen till våra kära små djur ska försöka skriva fort eftersom jag ska se film och har redan missat 10 min. Diva hon var såå fruktansvärt söt igår när hon följde med mig in i badrummet för jag skulle duscha, hon har alltid vart lite rädd när man borstat tänderna eller spolat men inte den här gången nu hoppar hon i badkaret och utforskar duschen rann det lite vatten ifrån och den var hon jätte intresserad av! satte på duschen lite hårdare och hon börjar leka med det och kollar sen hitta hon en jätte liten silverfisk i badkaret, fråga mig inte vart den kom ifrån den titta hon också på jätte mycket men gjorde den aldrig illa, snälla hon! Sen idag kommer vi till hunden som var super duktig! tränade honom lite med att inte ta macka när man tappar eller lägger den framför hon, jag väntade hela 20 min innan jag sa varsågod och Micco låg och vänta och försökte inte det minsta lilla :) senare satte jag en skink bit på tassen (åh det som är sååå gott!) Tobbe satt och kollade på tv och jag fixade nåt i köket och hunden låg helt stilla i samma veva knackade på dörren och då var det Tobbes mamma som kom över med vantar till honom och visade hur fin Kelly va med sin jacka som hon fick av Micco =) eftersom den var för liten för honom och lite stor för henne men det ordnade Tobbes mamma =) Micco låg tillomed kvar då med skink biten på tassen och Tobbes mamma vid dörrn, vilken duktig vovve! nu ska vi bara jobba mer på saker ute så kanske han kommer ur sin "period". Han vart helt tokig också när han skulle få sista köttbullen, haha då kunde han inte hålla sig utan börja skälla och skutta och busa en massa för att han skulle få den. haha Mycket roligare om man hade vart där!


Ne ni nu har jag missat massor på filmen men vi hörs sen! hehe


hejs hejs

Ovido - Quiz & Flashcards