Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Dåligt humör!! Aa det kan man säga!

Av Nina - 23 februari 2010 01:10

Fi faan vilket dåligt humör jag är på! Känns som att man ska skita i allt och bara gömma sig under en sten. Guud vad skönt det vore! Komma fram sen, när allt är klart och fixat och det inte finns några som helst problem. Usch! Får hoppas att det är bättre imorn!

 

Sen ska jag bara säga att en bättre kompis än Sara (vet inte om jag ska skriva efternamn så vi struntar i de!) hittar man inte.  Ni får jätte gärna leta men jag vet att ni inte kommer att hitta. Denna flicka är så fruktansvärt go och omtänksam så det är inte klok. Vet inte vad jag hade gjort utan henne! Ställer ALLTID upp även fast man inte ber om det, hon bara gör det för sån är hon :) Min pingla<3 Älskar dig och kommer alltid att finnas för dig och göra det jag kan för att du ska må bra!<3 Du är det bästa, tack för att du finns!



Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Hejs

 
 
Ingen bild

Sara

23 februari 2010 20:25

Haha, naaaw vad söt du är gumman! :) kommer alltid finnas vid din sida :) love you!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards