Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Nina - 4 januari 2010 14:50

Nu har det vart jätte konstigt i veckan, hade tänkt och skriva blogg flera ggr men sedan tappat lusten bara. Helt tom i huvudet! jaja, men nu skriver jag.


Fick en jäättee konstig känsla i magen alldeles nyss, en känsla jag inte haft förut. Först kurra magen. (nej jag är/vart inte hungrig) Sen vart det, vet inte hur jag ska förklara de, men typ som om nån peta inne i magen ut, förstås ni? Vet inte om det kanske bara är att jag inbillar mig eller ja jag vet ju hur det kändes och det är ju så som jag förklarar så egentligen inte. Konstiga känningar i magen man börjar få, vill bara veta vad det är också! Meen inte lätt när man inte haft det förut. Imorn är det bara 2 veckor kvar till Ultra!! :D hehe längtar som fan och idag gick jag in i vecka 16. Tiden går rätt så fort även fast man inte tycker det ibland men när man tittar bakåt sen så har det gått riktigt fort, typ som nu redan inne i vecka 16 och nyss tyckte jag jag var i vecka 10-11 och längta hit! Har också märkt att det inte är/börjar bli lika tråkigt och vara gravid som förut =) Jag menar för 2-3 veckor sen hände det inte mycket mer än att man kände spänningarna från livmodern och så och nu börjar det bli massa spännande och halv läskiga känningar =)




Ja i veckan har det inte hänt så mycket mer än att det har vart nyår. Det var första nyåret på braaa länge man satt hema framför tvn nykter, det säger ju säg självt men lite konstigt tyckte jag allt det var, sen har det väl vart det gamla vanliga, ingenting! Så tråkigt om man ändå hade körkort och lite pengar ahde det vart kanon. Nu är det så tråkigt ute också så man vill ju knappt titta ut, riktigt kallt och en massa snö. Visst är det fint med snö och länge sen vi fick de i en normal tid då snö ska vara men nu har jag redan tröttnat. Huset blir kallt, bilen är kall, hunden fryser, katten med. Usch nej tacka vet jag sommar =) Ne nu ska jag inte sitta här och vara tråkig, ska ner till elden och se till att det blir varmt! =)


hare bra alla.


hejs hejs

Ovido - Quiz & Flashcards