Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Nina - 22 januari 2010 10:57

  

Va på Ultra i Tisdags och fick se vårat lilla frö :) h*n va lite större nu än vad h*n va i vecka 12, så söt. h*n somna inte den här gången som tur var, sparka med benen och smaska jätte mycket med munnen. H*n försökte gömma sig dock =) hehe ville inte bli sedd, den söta. Såg det lilla hjärtat slå en massa också sen hade h*n svalt fostervatten och det såg man jätte tydligt i magen. När vi kom hem jämförde vi bilderna från vecka 12 och nu vecka 19 och oj vilken skillnad! =D Vart ändrad några dagar också, första beräkningen skulle bäbis komma 21 Juni och jag var i vecka 18+1 men nu vart det 16 Juni och jag var i vecka 18+6, så iställe för att byta vecka på måndagar vart det onsdagar =) Gjorde mig ingenting att h*n skulle komma en vecka tidigare. Det var ju ganska exakt endå, finns ju en del som har flera veckor framåt eller bakåt. Längtar efter bäbis så!! :D har köpt lite kläder och så, så nu ska det börja inhandlas skötbord och vagn och lite till :).




Var i Arboga från lördag tills tisdag, min söta karl skulle hålla på med skrot bilen ;) så jag fick åka till Arboga för och slippa vara själv hemma =) Det var skönt och kul fast längtade hem en del med. Micco var med och Diva va hemma. Lördan vart det till Sara och äta jätte god mat och kolla på film och äta massa godis :D haha kanon kväll fast det kunde ha vart mindre..... Fick kläder också som jag KAN ha :D jätte bra och mysiga. Magen slutar ju inte växa här och hälften av mina kläder kan jag inte ha. Tack tack för dom och en trevlig kväll :)<3 Söndag, Måndag vart och spendera med mamma och Roland det var kul och mysigt det med. Spela tv spel och prata skit :) Tisdag vart det och åka tåg till Örebro och möta älsk där innan Ultra. Gick kanon med Micco på tåget, han är ju så duktig =) Fast tjurkärringen kunde vi ha klarat oss utan men tycker inte att man ska sitta i en djur vagn om man inte tycker om eller är allergisk mot hundar eller pälsdjur överhuvudtaget! Jag ska ju inte ta hänsyn till henne om hon inte tycker om eller är rädd för hundar eftersom det är en djur vagn avsedd för djur! Ah vissa förstår inte. men hon gick med sin små barn till vagnen sin hon hade mittemot dörrn och satte sig där. bra för hon! Vi åkte till marieberg och handlade lite med mamma och Roland(mammas man) också innan vi körde dom hem, fick massa bhn och annat av mamma :) hon är snäll hon. Vart mycket åkande, först till Örebro sen tillbaka till Arboga sen hem och mysa med min underbara :) Nu har jag bara vart i mitt underbara hem och inte gjort mycket mer än vanligt !


Tobias Johnsson, Älskar dig mer och mer för varje dag som går! Blir bara kärare och kärare för varje minut! Är så glad att du finns<3

Puss Din flicka




   

Ovido - Quiz & Flashcards