Alla inlägg den 11 september 2010

Av Nina - 11 september 2010 14:15

Tok länge sen jag ens loggade in här, hmh. Mycket och göra och ingen tid. (*bortförklarinagr igen)... Jobbigt är det. Mycket och lite har hänt, har haft en massa onda tankar så har inte velat skriva sen var jag utan dator en stund förra veckan till den här veckan och då kom det upp massor, konstigt! Jaha, det har väl hänt en del, Novelia lär sig nya saker hela tiden, tror de var i förrgår då hon börja suga på sin överläpp, hahaa. Börat både prata och skratta mer :) Häromdagen när vi skulle duscha, så klev jag in i duschen med henne i famnen och hon börjar asgarva, verkligen skrattar och skrattar :D  Men jag vet inte åt vad, för hon tittade mot väggen och korgar vi har hängandes i taket :) Tokiga unge. Hon vet också vart sina händer är nu.. i munnen :D Sen grepar hon mer och har börja tyckt att sina tår är jätte intressanta. Sötare och sötare för varje dag blir hon :D

 

Jag har hunnit fylla 20 också, nu var det ju 11 dar sen men ändå :) Gammal och grå börjar man bli :P Vi var på inflyttningsfest förra helgen hos svärmor :) Det var trevligt och väldigt varmt :) Höll på att mörda Tobbe på natten för vi sov kvar där eftersom Tobbe drack. Han sov på en sida av soffan och jag sov på en och tro på f*n att han nästan lyckas krypa över på min sida med huvudet, han tar iallafall alla kuddar och ligger på och drar timmerstockar ! Morr på han! :P Novelia låg i sin lift och sov heeela natten :P Ja just, det har hon också börjat gjort :) Sova hela nätter, har hon gjort i typ 2 veckor nu. Somnar runt 23.00 och vaknar inte förens runt 06.00 Har hänt att hon sovit till 08.00 men då har hon lagt sig senare :) Sen har det väl inte hänt så mycket, bara vart hemma och myst :) Vart dunder förkyld efter helgen och låg med 38,5 graders feber, snor, hosta och halsont mån-tis. Vart bättre sen så nu snorar man och hostar bara, men tråkigt. Jo men Jack&Majja var ju hos oss 30-31 aug så spenderade min födelsedag med dom :) Det var jätte mysigt och barnen var ju tok söta ihop igen. Berättar mer om det sen :)

 

Tror jag ska slinga håret idag faktist, vet inte vilken färg bara. Ni får gärna ge förslag :)

 

PussilagoO

        

Ovido - Quiz & Flashcards