Alla inlägg den 23 september 2010

Av Nina - 23 september 2010 12:03

Min flicka börjar bli stoor, redan 3 månader och tiden bara rusar förbi, hänger inte med alls. Det var ju nyss hon kom. Hon fick sin vaccination idag och hon var så duktig så! Mest jag som var nervös och ledsen, hon var bara ledsen medans dom spruta in det där i benet och vart lite chockad. Tog inte lång tid innan hon vart glad igen och börja prata. :) Stolt mamma!<3 Hon har börjat prata massor och med människor, tillomed dom hon inte träffar så ofta :) I förrgår tror jag det var så sov Novelia runt 10 tim utan och vakna, fick en chock när jag vakna och var tvungen och kolla om hon andades. Och det gjorde hon ;) Kommer nya grejer hela tiden. Älskart!<3

 

Annars händer det ingenting, samma sak nästan jämt. Ska försöka komma till det där ma-pa gruppen någon gång och träffa lite folk, har ju missat det nu när jag vart sjuk osv.. Nästa vecka blir det kul :) Får se när mamma kommer också, dags för hon och hälsa på.

Nej nu ska jag väl gå och göra nå nytta någonstans..

 

Grattis till Sofie som fick körkortet idag!:D Inte ett dugg avundsjuk ;)

 

PussilagOo

Ovido - Quiz & Flashcards