Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Massa konstiga drömmar

Av Nina - 15 december 2009 12:28

Har haft jätte jätte konstiga drömmar nu när man vart gravid eller sen man vart gravid, och det kan handla om allt och inget. Och jag undrar vad det menas och varför man börjar drömma så intensiva drömmar just när man är gravid, för det händer ju inte värst ofta när man inte är gravid, då händer det ju bara ibland. Vissa drömmar kommer jag inte ihåg även fast jag vaknar av dom och hjärtat slår dubbla slag men jag kommer inte ihåg varför, eller när man vaknar och är skit sne över nåt man inte vet, haha. Konstigt det kan vara.Jag skrev ju för ett tag sen att mitt illamående hade gått över, tjii fick jag! samma dag jag skrev det mådde jag illa typ från o till hela dan/kväll, tror jag skrev torsdags inlägget i lördags? Minnet har ju åkt på semester, så har inget nu för tiden. haha


Ja i helgen gjorde jag ingenting alls, satt och var allmänt tjock och vart nog tjockare ;) slängde ihop en brownie kaka igår, "baka" haha fast man behöver inte baka så mkt. Idag blir det och göra lite nytta, städa lite och tvätta måste jag ju, har blivit såå lat haha. måste ta mig i kragen och skärpa mig =) Ut i snön vill jag oxå, nu iallafall, fast nu ska jag äta frukost, hmm fast den där klockan tickar ju iväg så det får väl bli brunch.


aa just ja, en sak till, håller på och lär mig mer om utseendet på bloggen igen sen dom byte typ allt på sidan, så det kan ta lite tid. därför ser den lite ut som den gör också =)

Ne nu kan jag inte sitta här hela dan, nu måste jag gå ner och göra lite nytta!


hejs hejs =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards