Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Sparkar och grejer...

Av Nina - 14 januari 2010 16:34

Måste skriva lite grann även fast jag inte har någon direkt lust, hmh inte haft de på hela veckan.Idag har det vart extremt med minnet knappt kunnat prata! Glömt bort vad allt heter osv ..



Då var man i vecka 17+3 :) Tycker tiden går relativt fort endå, inte lika fort som jag vill men rätt så. Nu är det bara 5 dagar kvar till Ultra!! :D längtar!! Det är riktigt spännande och se hur den ser ut nu och hur stor den är, sen ska vi se om det är en pojke eller en flicka också :) Det spelar ingen roll vad det är för min del, vill dock inte "gissa eller tro" vad det är för då är det lätt att man ställer in hjärnan på just de könet. Enda sen på dagen kan jag ju säga då jag gick in i vecka 16 har det vart mer rörelsen och vändingar än vad det vart tidigare, har känt sparkar och sånt :) jag tycker dock inte att det är en spark än snarare ett pet :) Haha eller en liten knuff. Bäbis är expert på att göra sin mamma kissnödig i allafall eller så tycker den bara om att ha den som en boxningssäck :) Läckage har man ju då också fått inte lika kul kanske, hitta en stor pöl i sängen när jag vakna imorse, men det är ju så det kan vara, har jag ju läst :) Vill att det ska bli varmare så man slipper alla dessa kläder osv. Såå jobbigt med tyg. hehe! Men men dom säger att det ska bli mildare.


skriver vidare när jag hittat min skrivlust igen..

Tjohoo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards