Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Guud vad irriterad jag blir!/ Härligaste ungen i världen!

Av Nina - 30 september 2010 13:10

Jag blir så sjukt irriterad på folk, ska verkligen inte en vuxen människa tåla liite kritik Utan att någon av hennes kompisar Måste skriva något snällt till henne så hon inte börjar grina=? Låt henne höra lite grann och det är ju inte ens elak? Folk säger/skriver ju bara vad dom tycker. Det är varenda gång jag sett att alltid någon måste "skriva emot" om ni fattar vad jag menar! Gaaah, kompisar ska vara ärliga och säga vad dom tycker och tänker om saker och inte bara dalta heeeela tiden! Skärp er fö fan! Det är skillnad på och ha 10 ungar än 1. Hur skulle hon överleva?

Sen får jag nästan damp anfall på dom mammor som tror dom Äger barnen och låter inte pappa få träffa och ha sina barn för att man inte är tillsammans/är osams av någon anledning DET ÄR INTE BARA ERT BARN!!!! Utan pappan hade ni inte haft någon unge/ungar! Och det är absolut inte någon j-vla ägodel så sluta bete er som om det vore det. Det är bara dom här stackars barnen som lider av er dumhet! Och förresten skaffar man barn med någon som redan har barn får man fan skylla sig själv, barnet fanns där innan du, innan ert gemensamma och det betyder att han/hon också ska få vara en del av det liv ni delar eller nu era/erat barn j-vla idiot! Jag undrar hur fan man är riktigt funtad i huvudet när man tänker på det viset ni gör. Ni är anledningen till att mammor blir ragator mot pappor som skaffar nya även fast den nya kan vara hur go som helst! Blir vansinnig på er! Usch för er stil. Och stackars era små barn!



Nu fick jag ur mig det :) Nu till roligare saker. Hade Kickan och Vanessa på besök från Lör till Tis, och Majja och Jack från Mån till Tis :D Riktigt kul och trevligt var det. Kul och ha er här! Roligt när barnen är i ungefär samma ålder och kan växa upp tillsammans. Jag, Tobbe, Kickan och barnen åkte till kopparbergs marken i söndags och handlade massa strumpor och annat :) Träffade Racheal och Linkan där också och Tobbe lekte lite med Linkan och åkte karusell och grejer. Hahaha! ;) Trevligt, men kallt och jätte mycket folk. Läskiga människor finns det i ståndena också :) Hahah huuuh! Följer efter en och viskar i örat..

Idag var jag och Novelia och svärmor/farmor på Ma-Pa gruppen. Vi har missat det eftersom vi har vart sjuka och vaccination och sånt i vägen men nu var vi där och Novelia tyckte det var jätte kul och super intressant och vara där med alla barn, Hon ville själv vara med och gå och leka men snutta är för liten och gå. Men hon missat inget för det. Trodde ögonen skulle torka ut på na :) Hon hann inte ens äta eller vart hungrig där, hon power nappa lite när vi fika sen vakna hon och var igång igen. Nu sover hon i sittern efter att ha ätit. Söt unge! Så glad och härlig!:D Så nästa torsdag ska vi dit igen och nu vet jag vart det är också :0)


Nej nu ska jag plocka lite medans snutta sover, måste börja elda också. Har börjat bli så kallt numera.


Älskar min härliga Novelia, Du gör verkligen min dag! 



  All Kärlek Till Dig Och Inget Annat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 14 november 2011 13:18

En månad idag blir vår minsta lilla prinsessa. I fredags var det 4 veckor sen hon ploppa! Helt sjukt vad veckorna springer iväg, härligt är det! Fast man vill pausa tiden en stund, vill ju ha den där lilla nyfödda igen och igen och igen :D Så jäkla m...

Av Nina - 1 november 2011 11:07

Här var det verkligen ett tag sen nu, mycket längre än vanligt om man säger så! Glömde ju bort att jag hade en blogg, haft en hel del och tänka på den senaste tiden. Har ju blivit tvåbarns mamma! Inte bara en utan två! Ja, jag hade panik en stund ...

Av Nina - 14 september 2011 13:48

Hallå där!   Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag har gått och tänkt på att jag ska skriva ett inlägg men det har inte blivit av, tiden går fort men ändå sakta. Har skolat in Novelia på dagis i aug och fyllt ett helt år igen, samtidigt. Gic...

Av Nina - 25 augusti 2011 13:34

Sitter och funderar på hur det skulle vara om man inte hade eller inte gjorde på visa vis man gjort . Tänk om men tänk om inte . Tankarna virrar fram och tillbaka. Det är riktigt jobbigt och vara fånge i sin egen kropp och det känns lite extra när de...

Av Nina - 19 augusti 2011 13:14

Jaha om man skulle ta och "komma tillbaka" och skriva lite igen? Kanske dags, måste ju komma ihåg en massa i huvudet annars :P   Sommaren då, den börjar ju nå sitt slut för det här året. Skönt samtidigt som det inte är det. Det är ju mysigt m...

Ovido - Quiz & Flashcards