Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Nina - 6 juni 2011 22:57

Man är snäll och snäll och försöker vara ännu snällare. Man ställer upp och finns där på bästa sätt och så mycket som man kan. Sen får man bara skit kastat upp i ansiktet eller otrevliga människor som man träffar på! Det sägs ju att leenden smittar men tydligen inte, ta ur pinnen ur arslet och le lite för fan.. Solen skiner ju! Blää för människor överhuvudtaget. Jag Vet vilka jag vill vara med och jag Vet vilka som vill vara med mig. Jag vill ha ärliga människor som kan säga precis allt till mig och vet att jag är impulsiv och säger vad jag känner, just när jag känner det. Ibland går det kanske lite långt eller kan låta elakt men då säger man ju till mig att skärp dig nu! Ja men titta så fatta jag att ja visst nu gick jag över gränsen. Så krånglig är jag ju inte.. Faktist! Jag har inte många men dom jag har som faktist Kan acceptera folk som dom faktist är, som Kan säga till osv. Dom är ju helt klart det bästa och jag behöver inga falska människor i mitt liv. Jag väljer ju själv vilka som ska kretsa runt och inte. Man kan inte stampa på mig och förvänta sig att jag ska ta det för sån är jag inte, jag tar inte skit från någon. Säger ifrån rakt av vad jag tycker när jag tycker det och det är min åsikt. Kanske är brutalt ärlig och det inte alltid är det bästa men det är så jag är. Det är så jag funkar. Och det folk kanske inte riktigt har fattat än är att gillar du inte min sambo så behöver du inte besväras av mig heller för han ska ingenstans och verkligen inte för din skull och så är det!

Myndigheter verkar inte kunna göra något rätt heller, gör dom fel eller missar något gör det absolut ingenting men jäklar om man som människa gör något fel då blir det världskrig och/eller räkningar som är sjuhöga.. Ja världen är bra skev!



Nu till det mycket roliga som inte alls stör mig :D Vår fina underbara tjej har börjat gå! Den 3 Juni 2011 bestämde hon sig för att inte alls vara rädd för och "bryta stjärten" ;) Man dör inte om man skulle ramla så hon ställer sig upp och går igenom hela köket för att komma till mig, hur underbart som helst! Vilken lycka och se sin lilla göra något så stort som att gå! Märkte på henne att det snart var dags eftersom hon gick från det ena till det andra väldigt mycket men att det gick så fort trodde jag aldrig =) Hon har fortf vanan inne och hålla i tex bordet när hon går vid det men annars går hon jätte bra. Liten börjar bli så stor<3 Hon är verkligen en glädjekälla! =)


Orkar inte skriva mer, skulle mest bara skriva av mig min irritation =P Nu är den borta :D


PussilagoO

Ovido - Quiz & Flashcards