Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Nina - 24 juni 2011 12:30

Igår vart dagen helt kanon! Kunde inte ha blivit bättre! Träffade jordens goaste människor och dera goaste mini-människor! Älskar så det knakar! =) Vra hur mysigt som helt och väldigt lyckat, fick höra att jag faktist var/är bra på att baka och det var ju en lättnad. Puh! Haha jag som var så nervös över mina tårtor, att dom skulle smaka tåbira ;) Men inte då! Massor av super fina presenter fick hjärtat också. Tackar för det fina och super roliga bollhavet! =P Och för att ni kom och förgyllde dagen!<3 Nu längtar jag som tusan till nästa helg! Så veckan får gå fort fort!

Idag blir det städ och bak igen =) Imorgon blir det kalas igen för Novelia, fick dela upp det detta år eftersom alla inte kunde komma samma dag. Men det går ju bra ändå. Mycket och baka och städa men äsch, vad gör väl de? Man träffar ju dom goaste människorna! Nästa år blir det dock bara en dag! Får se om dagen imorgon blir lika lyckad med allt bak =P


Nu ska jag elda och kolla igenom bilderna och senare ladda upp dom =)



PussilagoO



Ovido - Quiz & Flashcards