Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Nina - 10 juni 2011 11:51

Absolut inte! Det är som att det har flygit ut genom fönstret! Känner mig deppig och har varken lust eller ork till att faktist göra någonting. Känns som om jag är ett enda grått moln som går och klagar på sig själv hela tiden :/ Ingen rolig människa med andra ord! Men det kommer i omgångar, så typiskt nu egentligen när man läst om både den ena och den andra som mår dåligt. Det gör jag bara ibland " ;) Nä usch, inte nå kul och inte ha nå energi. Undrar vart den har tagit vägen ? Inte så att man kan gå ut o motionera för och se om den kommer tillbaka inte, nää! Får väl ta en tupplur och se om den flygit in genom fönstret igen :)


Är lite som en guldfisk i en skål.


Skatten kom igår också, o fii va bra! Precis när man behöver den också :P Det var väl inte mycket men det var ju iallafall nåt =) Man får vara glad över det lilla man har.


Åh Längtar som en tok till den 23e på Allt som har med den dagen att göra! :D

  

Ska försöka pallra oss till nya lekparken här i hytta och till viken i helgen tror jag=) Får se vad Novelia säger om den stora lekparken och sjön :D Nåt måste man ju för tusan göra :P


Ska försöka komma ihåg o ladda upp lite nytt på Novis, länge sen nu har jag för mig.

Nu ska jag napa och sen blir det plugg!



PussilagoO

Ovido - Quiz & Flashcards